Julavslutning


23113-90
I fredags var det avslutning på Öppna förskolan,Iza var pepparkaksgubbe men hade tärnljus:)
Klara sov sig igenom firandet  och sjungandet, men vaknade lagomt tills tomtemor kom på besök, och hon hade en liten gottepåse till alla storbarn, vilken lycka!!
Mycket slisk och sötsaker blir det såhär i juletider.
Så nu är det "jullov" från öppnis i några veckor, det är så kul att vara där för Agneta som jobbar på öppnis är verkligen en klippa med barnen:)

Idag har vi gjort chokladbollar och mjölkfri knäck(den vart ätbar men inte lika god som riktig)
Vi bara bakar och bakar...fast under julen får man unna sig , efter nyår blir det att dra in på sötsakerna.

Bjöd över grannarna på fika, men sen tjurade Iza ihop över nåt och ville inte leka mer med Sebbe..ett jäkla humör har den ungen, undrar vem hon brås på;-)
Tomtemor

tjejjerna

Kommentarer
Postat av: Madde

Isa och Klara verkar ha liknande humör. Hon kan vara så SUR! Har gett upp kyrkis för hon vägrade leka där. Klängde bara på mig. Ville nog inte vara där. Likadant om vi hälsar på folk med barn och det inte passar sig för henne. Då är hon sur så man skäms.

Hälsa Agneta på öppnis när ni börjar om efter julledigheten. Hon är alltid så glad. Jag har jobbat på samma ställe som hon. I Unbyn.

Postat av: Ina m. Elina (från ankomst april)

Halloj, bara kikar in av nyfikenhet. :) Vilka sööööta tjejer du har! Och vad mycket hår Klara har! Elina hade massor när hon föddes men sedan tunnades det ut, nu har det börjat komma nytt, fast det är blont så det syns inte så mycket som Klaras. Vad duktig hon är som kryper. Elina tar sig ingenstans, förutom i gå-stolen. Rätt skönt att veta var jag har henne. :) Försöker att inte bli stressad över att "alla andra" verkar kunna krypa.

Konstigt, jag har nog inte fattat hur stor Elina blivit. Jag såg först bilden på Klara där hon sitter på golvet och trodde först det var någon annans barn för sådär stor kan ju inte Klara vara redan tänkte jag... sedan inser jag att Elina är minst lika stor. Vilken chock, trots att jag ser henne dygnet runt. *s*

Kram Ina

2005-12-20 @ 00:14:37
URL: http://familjen.thorzen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback