Måndag kväll

Oj,mer än en vecka sen jag uppdaterade.
Så vad har hänt då,?Jo, Klara har äntligen fått tand nr 3&4, efter 2 bökiga nätter, iofs är väl varje natt mer eller mindre bökig, då hon vaknar ofta för att amma/snutta.
Dåligt humör blir man på oxå av sömnbrist, dessutom har Marcus knappt jobbat nåt de 2 senaste veckorna, och ha han hemma gör mig stundvis irriterad.

I onsdags var jag faktiskt helt själv till Storhden och handlade massa mat och en del julklappar till Iza, det var skönt att få vara själv.

Nu är vi ju inne i December, och då är det ju kalenderdags.
Iza har en paketkalender som hon tycker är väldigt intressant, det först hon gör på morgonen är att fråga vilket av paketen hon ska få.
Kalender

Svinkallt var det för veckan-18-20°c, så det gick knappt att vara ute, nu är det bara -7.

72-års kalas var vi på i fredags.
Min farmor fyllde år, och bjöd på middag, julbord , och gott var det:)
Klara myste mest med morfar under kvällen, medans Iza busade omkring.

Hos morfar

Lite julbak har vi hunnit med också, så jag tog med en påse lussekatter och besökte min morfar.
Hittade min gamla spark i en boda, och 2 kartonger med julgrejjer och massa tomtar efter min mamma.

Izas (och vårat )humör går upp och ned, hon skriker ju så förbaskat när hon är arg,
och Klaa har börjat "busskrika",speciellt på kvällen då det är sovdags.
Min lilla dam har lite svårt att komma till ro på kvällen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback