Nu äntligen...

kryper Klara! Som vi väntat, hon har ju gungat på alla 4 sen i oktober, så 2 mån tog de tinnan det lossnade.
Men hon far ju överallt nu:)

Kryper


I fredags var på liten julfest hos Izas kompis Mika, Elise var oxå där, de fikade , lekte och hade julklappsutdelning.

I lördags var det julmarknad i kyrkstugorna, jag och Iza var en sväng, lite småkyligt var det.
Hittade en söt ljuslykta.
Lyckades tappa (?) 200:- som jag hade stoppat ner i byxfickan, de måste ha "glidit" ur fickan på nåt sätt*suck*

Igår söndag, så flyttade MArcus ner i klädkammaren, eller vi tömde ut den och stoppade in hans dator där, så jag hade fullt sjå med att fördela om alla grejjer, då det fungerat som bla städskrubb.
Puh, det var mkt grejjer, och det är inte riktigt klart än, måste se vars alla verktyg ska få plats.
Nåja, nu fick vi utrensat och så är det plats här i datarummet att sätta in en säng, eller göra till lekrum(min dator+en bokhylla står här) ska fundera ut hur v i ska ha det .

Klara har blivit förkyld oxå, men jag hopaps hon sover bra i natt, jag har "förbjudit" Iza att springa upp på nätterna, hon är ju upp 3-4ggr varje nat tibland, jag känner mig helt mörbultad på morgonen pga det+att Klara vaknar då och då.
Och nu är det lite ensamt här uppe på kvällarna när Marcus sitter nere,,vi får se hur länge det där håller...

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktig och söt hon är som kryper! :-) Ja, de är överallt och inget får vara ifred.. Puh!

Nu måste jag stoppa in pepparkakor i ugnen! Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback