Slut på lugnet

Igår kom Iza hem igen efter att ha varit hos morfar och Inga -Britt i 3 dagar.
Det har varit så tyst och lugnt här hemma, skönt då både jag och Klara
 är förkylda, men Klara är det rejält och har det lite jobbigt på natten när hon ska sova.

Iza har ju haft morbror Jimmy att härja med, eftersom han är här uppe över julen.
Men nu har båda de kommit hit,  och Iza verkar ta igen massa skrikande nu när hon är hemma, för det är ju mot mamma och pappa hon får sina skrikutbrott...

Kallt som f-n är det oxå, -28°c,,brr,, så det går inte att vara ute med ungarna heller.
Men det blir väl mildare till nyår kan jag hoppas, Iza måste ju få inviga sina nya goretex-skor som Inga-Britt köpte åt henne på rean.

Sur är jag, vi köpte en extrasäng, sån här vikbar med resårfjädrar, och en "pinne" under har redan gått av, Rusta-skit...men jag ska reklamera den iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback