Skön helg

I fredags fyllde Marcus 31 år, men vi had einget kalasande, han tycke rinte om att bli uppvaktad så jag bakade ingen tårta eftersom han inte gillar tårta, och den här gången bjöd jag inte nån heller.

FArmor hade iofs tänkt komma, men pappa&Inga-Britt var här på torsdan med en byrå så de uppvaktade Macke då, så på fredagen var vi bara hemma själv, inte en enda kom förbi, lite tragiskt tycker jag, men delvis självvalt, men tycker det var lustigt att hans pappa inte kom, mamma hans hörde iaf av sig.

Men i deras familj är de ju inte så mkt för att uppvakta varandra, å jag känner att jag börjar släppa mer å me rpå det oxå, förutom när det gäller  ungarna.

Igår, lördag var vi då på badhuset, Iza plaskade på på det grunda eftersom hon är så himla rädd för djupt vatten, men Klara, hon var alldeles vild, hon förökte kasta sig ut i vattnet och "simma", hon blir falig till sommaren...

På kvällen blev det lite vin, ost och kex framför tvn när Klara somnat, Iza älskar sitta uppe utan Klara.

Klara har sovit i sin spjälsäng inatt, jag tog bort hela långsidan så at det är helt öppet mót golvet, för då kan hon kliva ur själv och kjänner sig inte lika instängd, få se om det hålle ri sig att hon sover där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback