Städat bort julen

Nu är nästan all jul borta, ihelgen rök alla tomtar, och idag dukar, ljusstakar osv.
Det känns ganska skönt, men det se rså "kyligt " och tomt ut.
I morrn tar ja gbort gardiner och stjärnor& ljusstakar sen var det klart för denna gång.

Men det är helt sjukt hur mkt julgrejjer jag har, 5 kartonger+2 stora påsar+julgranen+en säck med julgranssaker&halmbockar, shit, men jag fick ju en hel del från mamma.
Men nu kommer man in i klädkammaren iaf när allt är uppe på vinden igen, det var lite kämpigt att klättra upp för stegen med alla kartonger, för jag gjorde det själv, blev erbjuden hjälp vid sista kartongen *morr*

Iza har varit på dagis idag, första dan efter julledigheten, hon var så lycklig.
Klar ahar varit hemma då hon inte verkad eriktgit kry igår kväll, lite förkyld och fortfarande lit eslemmigt bajs.
Men vi had etur att få kallelse till "Barn" på Sunderby Sjukhus redan i morrn, ska be de kolla gluten, föör hon är ju redan allergisk mot mjölkprotein och ägg, hoppas att det inte är gluten, troligtvis har hon väl bara åkt på en eländig bakterie.Hoppas jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback