7 månader

Blev Klara igår, och Iza 3 år & 5 mån.
Tiden går fort....Klara har fortfarande inte kommit på hur hon ska göra för att krypa, hon tar sig mest bakåt när hon ligger på golvet.
(Här kommer lite nya bilder på order från Sorsele:)
7 mån
Maten går det framåt med, speciellt om det är med lite bitar i.(hemlagat oxå)
Så här söt är hon efter att ha ätit gröt med aprikospure

Söt


Iza har sån himla rethosta så hon grinar nästan efter att hon haft en hostattack, men hon har fått hostmedicin så hon kan sova.
Idag var hon hos tandläkaren och "plastade" en tand och flourlackade.
Nästa gång ska en tand lagas, eftersom hon åkt på ett hål.
Tandläkaren lät riktigt anklagande mot mig, typ hur jag kan tillåta att min 3-åring fått hål, grr, blev nästan arg på henne.(det lät som att jag gav henne läsk och godis varje dag)

I morron ska vi på "Spökfest" på öppna förskolan, Iza ska ha på sig en häxhatt med grönt hår, supersnygg blir hon nog.
Här är sötisarna(men den stora har ett himla humör emellanåt,,,undrar vem hon brås på ???)
Brudar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback