Dumma du...


är nåt man hör dagarna i ända från Iza.
Man hinner knappt återhämta sig innan det är dags för en ny "trotsperiod".
Utbrott för minsta lilla får hon oxå, och ibland orkar jag bara inte med det...jag blir galen!!!
Måste ju aktivera henne oxå, för hon är ju så rastlös, jag hoppas hon får dagisplats efter jul, för hon behöver nog det, innan vi går varann på nerverna.

Om hon nu bara ville sova över hos morfar och Inga-Britt nån gång så jag får " återhämta" mig lite, och hinna sakna henne .

I söndags på farsdag, ville hon inte stanna och sova hos morfar, utan skulle vara hemma.
Nu är det alldeles vitt ute, så hon ska gå ut en stund och härja i snön.
Här är det nyklippta, okammade surtrollet.
Okammad

Den glada lugna (men kvällsbusiga och tjuriga)lillasystern
Söt

Sötungar!
Bus

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilka fina bilder på fina tjejer :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback