Tiden går

Helt plötsligt är det en vecka sen jag uppdaterade.
Förra veckan var vi på BVC, Klara är nu 68 cm och väger 7640g.
Alldeles lagom, men hon ser hemskt knubbig ut i ansiktet eller hur?
Sova

Det här är vid 22 -tiden en kväll förra veckan och Klara vill inte sova.
Hon somnar bäst i mammas famn, men jag blir lite less när hon snuttat 40 min och ändå vaknar när jag lägger ner henne, jag hoppas att hon inte kommer att bli lika anti mot spjälsängen som Iza blev.

BVC hade då inget sömntips att komma med heller.

Iza kämpar på med sina utbrott till och från, det gäller att lära sig vilka fighter man ska ta och vilka jag ska strunta i:)

Nyduschad Klara som är mindre road!
En viss 3åring hopapde i badbaljan så den sprack, så numer får Klara duscha.
Nybadad
Lördag var vi och hälsade på farfar som opererat höften, men han var pigg och hoppade runt på kryckor.
Igår söndag, var min pappa och Inga-Britt  här och farsan satte upp våran trappgrind på övervåningen så att inte Klara ska smita, eftersom hon kryper när som helst.

Advent närmar sig så det är snart dags att julpynta och baka, Iza har fullt upp att bläddra i alla leksakskataloger, så önskelistan börjar bli lååång!!!


Hittade lite av Izas babyleksaker på vinden till Klara, men det är nog Izan som är mest intresserad av att leka med de:)
Lek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback