6 månader

igår 1/10 fyllde Klara ½ år, tänk vad tiden går, snart är det 1- årskalas(men vi ska ju igenom en lååång vinter först)

I torsdags kom våra grannar hem från Gran Canaria, och hade med sig cigg och en flaska Dooleys som vi beställt.
Fick en flaska vin för att vi tagit in posten, ungarna fick lite presenter oxå.
Vart bjudna på middag hos de på fredag kväll, Kycklinggryta&potatisgratäng blev det, gott, och vin bjöd de på .
Så jag "festade till" och tog mig nåt glas vin, så Klara fick avsluta kvällen med flaska/pipmugg, och det var väl mindre populärt.
(tyvärr blev det väl lite för mkt  för Marcus, och även för grannen så det blev ju lite tjafs..suck, trist när det blir så)


Idag har vi möblerat om lite i datarummet, så att Klara inte har massa sladdar brevid sin lekfilt&lekback, för den lilltjejen har börjat röra på sig, hon drar sig nästan fram nu, och här försöker hon inta krypställning:


Övar
En gonatt puss av storasyster får hon oxå.
DEn damen testar vekligen ALLT nu, hennes rum ser ut som ett slagfält , för hon vägrar plock aihop och jag vägrar oxå.
Storsädade och gjorde fint i onsdags, torsdag kladdade hon isglass på det nyputsade fönstret.
Så det blev ingen kvällsbok då(och sista gången hon fick äta nåt i sitt rum)

Iza har varit rätt uttråkad i helgen, och mitt tålamod har inte varit det bästa heller, vare sig det gäller Iza eller Marcus.
Vet inte vad det är med mig, men ibland känns det som att nåt ska brista för mig...

I morrn ska vi till Öppna Förskolan så hon får leka av sig.
Först ska jag till tandläkaren och se hur många hål jag har:(
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback