Kalas


Idag har vi haft  "kalas", för jag har blivit ett år äldre, hela 24 år :)
Självaste födelsedagsbarnet fastnade inte på bild idag, men här är töserna i "gammors" famn(min farmor, Izas idol)
Skötsam har jag visst varit, för presentkort på lindex och pengar(rätt mkt från pappa &Inga-Britt) fick jag.
Så jag ska allt ta mig en shoppingrunda till veckan, för det behöver jag verkligen!!!!


Kalas


Så här såg tårtan ut som jag bjöd på , gräddtårta med mosade jordgubbar och marsansås i fyllningen.
Men jag kunde ju inte äta av den , nu när jag ammar(pga Klaras mjölk& äggallergi.
Så jag hade bakat en speciell Morotskaka till mig, men den var inte lika god som orginalet.
Nu är det kväll och ungarna sover, så nu ska jag krypa upp i soffan och känna lugnet!!!
Tårta



Kommentarer
Postat av: Tess

Nej men Grattis grattis... :-D
Tårtan ser riktigt smarrig ut... synd man bor så långt ifrån ;-)

Kram Tess

Postat av: Ola

Grattis från oss alla i Sorsele hoppas du fåren mysig kväll

2005-10-23 @ 00:06:00
Postat av: Mia

Tack tackar!!!
JAg har nästan halva tårtan kvar , synd att ni alla bor så långt bort:-)

2005-10-23 @ 00:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback