Ny vecka...

Så var denna vecka slut, och jag är slut.
Är/har varit inne i en trött period, en kombination av att jag sovit dåligt på nätterna(spec när Marcus börjar kl 7) Klara vaknar 2-3ggr, och Iza springer upp 2-3 ggr, så det har blivit hackig sömn, och så har jag ränt och promenerat alldeles för mkt till öppnis, farmor, stan osv.
Ska försöka ta det lite lugnare.

I morrn jobbar Marcus sista dan på sjukhuset som han vet, en annan fick långviket han var "ute efter".
Men han borde få nåt inom kommunen.
Trist...det blir alltid så tjorvigt och hackigt ekonomiskt oxå när det är ströjobb hit och dit.
Så det gäller att tänka efter ibland vad man gör med pengarna.

Igår var pappa & Inga-Britt hit , de var superbruna, har varit i Turkiet i 2 veckor.
Iza fick en docka av de, gissa om hon var lycklig.
Ikväll har jag varit själv med tjejerna då Marcus jobbat, jag putsade äntligen fönstret i datarummet, medans Iza skulle röja upp i sitt rum, men då lägger hon sig på golvet så här i stället, tokan:)Toket

Nåja, hon plockade upp efter sig, för annars skulle hon bli utan efterrätt.
Vi gjorde vanlig Äppelkaka i långpanna, men den blev för torr.
Men gick att äta med vaniljsås.

Klara har nu börjat svälja pur'en hon får, och hon äter mer och mer, inte en full måltid än, men hon rör ju på sig en del nu så hon kräver väl mer:)
Här gungar hon för fullt, nu gäller det bara att komma på hur man tar sig framåt.
Var på BVC i torsdags på 6 mån koll, läkarkoll u.a, 7200g och 65,5 cm (lite kortare än vad Iza var?!)
Övar

Kommentarer
Postat av: Tess

Söta barn! kul att hitta fler bloggande bodensare:) /Therese

Postat av: Maria Berg

Hej Theres!
Kul med lite "halvkända" ansikten:)

Hur fördriver du tiden som mammaledig då??
Här blir det mkt Öppna förskolan(eftersom jag har stora tösen hemma)/Maria

2005-10-10 @ 19:34:22
URL: http://nilberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback