I helgen


har jag härjat på.
VArt så less på Izas stora otympliga garderob, som tar plats i hennes lilla rum.
Så i lördags kände jag bara, nej, den ska UT!!!
Så jag tömde ut halva klädkammaren för att trycka in garderoben där, så kanske det blir bättre ordning där.
MArcus var tvungen att hjälpa mig få in garderoben(tjurig som jag är hade jag dragit ut den ur Izas rum själv)den gick precis in i klädkammaren, men jag vet inte om det blev nåt bättre där..nästan grylligare...
men den får nog stå kvar, M är nog inte så sugen på att dra ut den igen:)
Fick anledning att rensa bort en del jackor iaf.

Nåja, det blev bra i Izas rum, luftigare.
Men en enkelgarderob ska inhandlas


Idag har mina blommor fått lite ny jord.
Jag måste som ha nåt litet projekt varje dag=)
Drog med Marcus ut på höstpromenad i skogen , härligt!(han behövde det, efter en krogkväll)

Medans jag sen lagade middag och Macke spelade WOW, hann Iza tömma ut hela badrummet, och dra in allt i sitt rum.
Alla blöjor,kläder toa-p, bindor schampon mm låg utspritt i hela hennes rum...skulle ha tagit kor tpå förödelsen.
Hon är verkligen inne i en "rensar/stökar/vill inbte städa/lyssnar inte på mamma/pappa period"
Vart less ivkäll så det blev ingen kvällsbok.
Lilla Klara märker man inte av så mkt , förutom när hon är hungrig.

Hon ligger och pratar på för sig själv och här har hon ett litet gympapass!

Nu är tjejjerna nästan bra från förkylningen, men nu har jag börjat känna i halsen!


Gymping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback