Lite om veckan som gått...

Ja så har nästan denna vecka gått! Tiden rusar i väg.
Vi har ränt på Öppna Förskolan mån, tis så Iza får leka med andra barn och jag får träffa lite vuxet folk.
Har även blivit klippt oxå, min mammalediga kompis kom hem och klippte mig:-)
Marcus har jobbat kväll sön,mån, tis, lite trist:(
Här myser tjejerna på månkväll i vår säng, Iza hade svårt att somna
Mysungar



Har bakat lite oxå till Klaras dop, Kolakakor, Kladdmuffins och Ambrosiakaka har det blivit i veckan.
Nu har jag bakat färdigt, bara tårtan kvar.



Idag var jag till tandsköterskan med Izabelle kl 10 , hon har ett hål så hon går på "tillvänjning" hos tandsköterskan innan de kan börja laga.
Marcus har jobbat idag, så vi fick traska till tandis(45min promenad) och min farmor fick sköta Klara.
Blev bjudna på Ugnspannkaka där, innan det var dags att traska vidare till BVC  kl 13.

LillKlara fick en spruta, men det gick jättebra, inga biverkningar verkar hon heller ha fått.
5 mån &1v  vägde hon 6755g och 64cm lång, lite mindre än Iza vid samma ålder.

Tittar man noga ser man hennes 2 tänder i underkäken.
2 tänder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback