Så var det fredag!

HAr varit barnvakt åt grannens pojk.
Han och Iza börjar bli som syskon nästan, efter att ha lekt med varandra hela sommaren.
Så ibland kan det gå hett till i leken:-)

På em hann vi med en sväng till Öppna förskolan, sen gick vi på Lek&Hobby(lokala leksaksaffären) och handlade lite grejjer, de hade 40%rea på allt.
Köpte en slags synth åt Iza, som hon ska få på söndag när Klara döps.
Jag köpte även lite fingerfärg och sånt.

Vars tog fredagsmyset vägen???
Fast  nästan en halvtimme satt vi alla tillsammans i v-rummet och åt glass och såg på tv i kväll.
Sen var det att få Iza i säng.
Efter det blir det vår fredagsavkoppling: Marcus med en öl vid datorn för att spela lite W o W(World of Warcraft)
och jag med  ett glas juice  och slår mig ner i soffan framför tvn, och ammar Klara tills hon äntligen somnar för kvällen.
Sen blir det en stund vid datorn.
Låter inget vidare romantiskt alls, men vi trivs med det.

Satt och tänkte på när Klara låg i magen.
Då jobbade jag heltid+att jag jobbade extra på ett annat ställe 2 kvällar /vecka, hela vintern.
Ofta jobbade jag fredagar, ,,,,,gud vilket slit det var egentligen , när jag tänker efter.
Så nu kan jag faktiskt tycka att det är riktigt skönt att vara hemma, och stundvis känner jag mig faktiskt "ledig"!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback