Trött!

Känner mig allmänt trött  och seg nu.
Tjejerna har varit förkylda i veckan, Klara har strulat lite på nätterna pga förkylning, och kanske pga av moroten hon fick smaka???

HAr dessutom haft klädförsäljning på Öppna Förskolan, men det gick inget vidare.
Tack och lov att öppna förskolan finns, annars vet jag inte vad.
Vissa dagar går jag och Iza varandra verkligen på nerverna.Det värsta är att vi har samma humör, vi brusar upp ganska lätt, och ibland blir man bara så less, vi skulle behöva vara ifrån varandra en stund.
För den enda "Klara-tiden" man får är ju på kvällen när IZa lagt sig.

I onsdags var jag på BRF-möte(bostadsrättsförenings)i 2½h, så då fick Marcus prova på livet som 2barnsförälder...Han har glidit undan ganska lätt.

Så fort Klara börjar äta annan mat, eller lär sig ta flaskan ska jag försöka jobba nån kväll på "O2".

Men ikväll ska jag iväg, gamla jobbet skulle ha tacokväll.
Marcus jobbar, men jag ska fara en stund vid 21-tiden bara för att träffa lite annat folk, men det blir väl att ta med Klara eftersom hon tuttar en del på kvällen.
Men att bara ha Klara är ju ren semester:-)

Nu ska vi göra ett ryck och se om vi orkar  ta oss till öppnis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback