Ändrade planer

blev det idag.
Skulle eg gå och leka med en kompis från öppnis, men så frågade grannen om vi ville följa med på badhuset.
Så det blev badis idag, trots det fina vädret.
Men jag hann iaf hacka sönder lite snö&is så att det tinar lite fortare.
(Värsta armträningen att hacka med järnspett, dessutom stötte jag till den på kinden, så det ser ut som jag fått en snyting, ont som f-n gjorde det)

Iza had ejättekul på badhuset med Sebbe.
Lite fäörsiktig är hon och vill inte vara för djupt, vilket är bra, men det är nästan att hon får panik när hon inte känner botten, så de fick plaska runt i flytvästar.
Klara hade jättekul , plaskade och drack lite vatten:)
Det var 2 trötta och hungriga töser sen på em.

Fast Iza& Sebbe hann leka en sväng ute i e.m slen när vi kom hem.
Jag hoppas det är finväder i morrn oxå, då ska vi vara ute, och ta en promenad.
Å så försvinner ju snön fortare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback