Fredag 29/4

Jaha, så var det redan helg igen, hyfsat väder idag, hopaps det är fint i helgen, då jag lovat Iz agå till lekparken som äntligen tinat fram.
Vi var och gungade en stund igår, även Klara gungade, jättekul tyckte hon!!!

Här busar hon i morse efter frukosten, hon har ännu inte lärt sig gå, och blir 13 mån på måndag, men snart lossnar det väl, börjar vara lite jobbigt att ha henne klängande i byxbenen.
Toket


Igår var vi hemma efter att ha ränt och promenerat mkt under veckan, så jag passade på att putsa köksfönstret och byta gardiner, även i Izas rum.
Det blir att ta ett rum itaget nu när man är hemma.
Bild på köket, ngt mörk då.
Kök

Igår em hade Iza värsta utbrottet, det var längesen hon var så där hysteriskt arg, sen jul  tror jag.
Riktigt jobbigt var det, hon hade varit ute och svamlart på och tillslut tyckte jag hon skulle komma in, men då blev hon sååå arg.
Det värsta är ju att både jag och Marcus har svårt att behålla lugnet, så det skriks och gapas en del här....
Vi vart kompisar sen iaf, men arg som bi blir den damen.

På kvällen fick hon följa med på "Tjejkväll på stan"extraöppet för bara tjejer.
Jag kom hem med en vindjacka(nog för att jag har jacka, men den här var _mycket_ snyggare än den jag har, och 100:-(ord 499:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback