Fyndat

Nu har jag varit och handlat på rea igen(men vad ska man göra när man går på föräldrapenning:/
Nåväl, Domus i Boden hålle rpå att bygga om till Coop Forum och ska då sluta med kläder och skor, så nu reas det ut.(VArs ska man då handla skor?´Då blir det ju iaf att fara till Luleå)

Mkt var utplockat, hittade inga gummistövlar till Iza och inga sommarsandaler till Klara.
Men 3-tshirtar, strumpbyxor , & gympadojjor åt Iza+sandaler åt mig, 215:- för allt detta, bra va??
Ska fara _själv_ i morrn innan jag ska simma och kolla efter "sport/jobb sandaler" till både mig och Macke.

Fyndat


Usch vilket väder det har varit, i går torsdag vräkte ju snön ner hela dan, och idag har det oxå snöat lite, fruktansvärt tungt att promenera med den nog tunga syskonvagnen i kramsnö.
Har nästan träningsvärk bakom ändan och skulderbladen:) Var helt svettig när vi kom till öppnis, hemåt gick det lite lättare, dåvar det lite bart på vissa vägar.

Iza visar sina snygga tatueringar, och hennes muskler, för hon har ätit Kycklingryta med massa bladspenat både torsdag middag och fredag lunch, så nu är hon musklig:-)

Nya tröjan har hon på sig oxå, hon gillar att prova kläder, och så fort vi kommer hem så tar hon på sig kjol, för hon vill vara fin min lilla primadonna:)
Ikväll orkade hon inte dansa till"Så ska det låta",, hon var så himla trött...
Jobbigt att prova skor och kläder ju...
muskler

Kommentarer
Postat av: Lene

*S* Kikade på just den rödblommiga tröjan idag till Klara! Köpte inget, var snål. Eller ska jag kanske skriva sparsam. Det låter mycket bättre!

Fanns inte mycket kvar nu men för två veckor sedan fyndade jag baskrar till tjejerna och en kofta till Klara.

Trevlig helg!

Postat av: Marie

Va söt hon är i sin nya tröja! =) Stolt över sina tatueringar. Agnes gillar oxå tatueringar (helst rosa med glitter *haha*). Men tyvärr så börjar det klia hämskt för henne, hon verkar inte tåla "klistret".

2006-04-08 @ 08:50:52
URL: http://mimmsan.blogg.se
Postat av: Åsa

Var hittar du tatueringar? Här finns inga. Kan du köpa och skicka om jag skickar pengar till dig?

2006-04-08 @ 14:47:35
Postat av: Mia

Tatueringarna var i ett paket "Jenka-tugg" tror det var 5 tugg i paketet.
Du vet typ HubbaBubba/Mia

2006-04-08 @ 16:47:06
URL: http://nilberg.blogg.se
Postat av: Åsa

Ah, förstår...
Får kolla om vi har sånt lyx härnere. :)

2006-04-08 @ 18:39:01
Postat av: Åse, Melker & Alfred

Det är kul att göra fynd! Men vad skumt att ert Coop Forum inte ska sälja kläder. Det gör vårt här i Eskilstuna.

2006-04-12 @ 21:29:50
URL: http://didriksson.blogg.se
Postat av: Mia

Vi har Coop forum i grannstaden, så vi blir hänvisade dit.
Coop här ska bara sälja underkläder.
Det värsta är att de slutar med skor.
För i den här hålan finns det bara 2 små dyra skoaffärer, så det blir att vi får fara till grannstaden Luleå iaf.../Mia

2006-04-12 @ 22:25:20
Postat av: Maja

Åh, den tröjan har jag köpt till Signe, men hon har inte provat den än. Iza är jättefin i sin! Hon ser inte dåligt stolt ut över tatueringarna. *s*

2006-04-13 @ 11:11:11
URL: http://majabaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback