Helgen över

Så var det måndag igen.
Längesen jag fotade, mest för att jag inte idats ladda batterierna(som blir utladdade jättefort, grr)
Men här kommer en bild på Klara iaf, där hon gör sin ondmin med tänderna:)
Långhårig har min lilla blivit oxå.
4 Maj ska vi till BVC för 1-årskoll+vaccination, iofs är hon 13 mån då.......
Klara

Macke har jobbar hela helgen på sjukhuset, lite trist med både lör&sön kväll, jag har varit lite bortskämd(och less) på att ha haft han hemma så mkt, men det blev lite trist för Iza i helgen.
Men då var hon ute hel aem igår och lekte med grannbarnen, jättekul hade de, men jag fick skälla på henne några gånger för att hon slet av sig vantarna.
dessutom blir hon lite kaxig och extra gapig mot mig när hon leker med kompisarna, och så var jag på grinigt humör igår,så vi bråkade lite i onödan.
Köket såg ut som ett bombnedslag , Klara grinade& gnällde i 2 h, hon vägrade sova, ville inte vara inne heller, suck!
 
Hon ville kolla på när syrran lekte, så Klara premiäråkte på en bobbycar, jättekul hade hon, sen satt hon och tittade på de länge,sen fick Iza& polarna fika.
Varm choklad, pizzamuffins& Chokladmuffins, de åt med god aptit.
 
Idag fyller broder Jimmy 27 år, grattis brorsan om du läser här.
Iza undrade om vi skulle till Jimmy och äta tårta då, men det är lite långt att fara 160 mil ner till Simrishamn för en bit tårta....

Det verkar bli fint väder idag oxå, och på em blir det promenad till öppnis som hade påskstängt förra veckan.
Färdigblarrat från mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback