Jag ser det snöar

Usch, nu snöar det för fullt igen.
Suck, det blir visst aldrig vår här.
Igår var det finväder soligt och slaskigt iofs, men härligt att vara ute i skogen.
Men idag vräker det ner, skulle egentligen till pulkbacken i Pagla med Öppna Förskolan, men vi struntar då i det idag.

Ska försöka renskriva protokollet från gårdagens föreningsmöte.(är  ofrivillig sekreterare i vår brf-förening)
Dessa möten suger verkligen musten ur en, igår tog det 2½ h , och vi var här hemma eftersom M jobbade kväll.
Det var lite småjobbigt  att försöka hålla Klara tyst och stilla, hon ormade sig mest och gnällde.
Men M kom hem tidigare och kunde ta ungarna då, men Klara skulle ändå till mig efter en stund..
Men tung i huvet var jag efter dessa 2½ h.

Just ja, deklarationen har ju kommit, fast jag hade hunnit kolla på nätet, 5800:- kommer in på kontot till sommaren, inte helt fel:)Jippi!!!
Då är frågan om det ska gå till ev semester el nya sängar?!
Men välkomna pengar är det iaf:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja fyyy va trist de är med "vinterväder" vill ha sol så man kan vara ute å mysa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback