Så var påskhelgen

nästan över:)
Regnigt och trist väder har det varit, igår(lördag) var det ganska fint, och på em idag var det skönt.
Vad har vi gjort då? Förutom att snaska godis:)

Långfredag hade vi en riktig slappardag hemma hängde upp ungarnas nya disneytavlor, var ute en sväng och så kom farfar Bosse förbi med påskägg åt Iza och Klara(men Iza fick Klaras godis oxå)
Iza målade ägg på.
Sen på kvällen tjuvstartade vi med godis framör "Så ska det låta"

Lördag var jag och simmade hela 60 längder, var förbi min farmor där Iza fick ett till påskägg+att hon fått ett litet av oss, ungen har godis så det räcker till midsommar:)
Macke tvättade bilen och satte äntligen in den fasta bilstolen så Klara slipper åka babyskydd, hon är ju 1 år ju!
Åt god "Påskmat" på kvällen och massa godis.
Längesen jag åt så mkt godis.
Såg "Mr &Mrs Smith" sen när Iza lagt sig.

Idag har vi varit ut till skogen och grillat korv, Klara smaskade korv så det stod härliga till:)
När vi kom hem stod Iza och doppade håret i stora vattenpölen på uppfarten...vilka ideer ungen har!!
Så vi har haft en skön helg, lite soligt hade det ju kunnat vara, iofs försvinner ju snön när det regnar.
I morron fm blir det simning igen, måste passa på när Macke är ledig, och så känner jag mig alldeles fullproppad och uppsvälld efter helgens frosseri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback