Solen skiner

Härligt, vaknade av att solen sken in i sovrummet, och det hör inte till vanligheterna.
Igår tittade den fram korta stunder, så det blev riktigt varmt.
Jag och Iza svettades i våra täckjackor när vi promenerade till stan för en fika hos min farmor.

VAr även och bokade bord på "Veckans Allehanda", ska försöka bli av med lite grejjor.
Vi hade tur att träffa ungarnas farfar dä, och han gav en hundring att köpa nåt åt de.
Iza fick en "bolloibompasiva" och Klara 2 böcker, hittade inget annat.


Idag blir det att vara ute(behöver luft, känner mig trött och seg då Klara gnölat halva natten)
Ska skotta ut snön så den smälter.
Ska ev gå och hälsa på en från öppnis som bor i närheten,(en höggravid mamma& snart 4-årig dotter) de kom och hälsade på i tisdags , jättekul för  Iza att leka med jämnårig tjej.
Min bärsjal blev jag av med oxå.
Så vi ska kika förbi där idag, om hon inte föder barn just nu förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback