Soligt och segt

har det varit idag.
Vi tjejer sov till kvart i 9 idag, och jag var inte ens utvilad då vi vaknade.
Men lillan är lite gnällig och tuttig på nätterna nu(igen).
Tur det fin´ns kaffe så att man kommer igång.
Dammsög& skurade övervåningen iaf.

Promenerade sen till stan där vi blev bjudna på lunch hos min farmor, bleb sen en sväng på Domus där jag fundade lite hårsnoddar, parfym till macke och blomkrukor.
Skulel sen in på Lindex en sväng, men Klara bara skrek för Iza väckte henne då hon precis somnat..grr, så jag fick skälla lit epå henne, så det va ringen ide att gå in på en klädaffär med en skrikig & en tjurig unge.
Så det blev att promenera hem i vårvädret istället.

Vi har sett " Så ska det låta" i kväll, och båda tjejerna gillar verkligen att dansa, de diggar verkligen musiken, kul!
I morrn jobbar Macke kväll, lite småtrist på en lördag faktiskt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback