Trött..

Hu vad man blir trött av vårsolen, framförallt i ögonen då.
Men samtidigt blir man piggare i själen av ljuset:)
Det tar väl ett tag att vänja sig vid solstrålarna efter denna låååånga vinter, som nästan är över...
Jag längtar tills riktiga våren, eller sommaren egentligen, så man slipper dessa geggiga stövlar och galonisar.
Iza tvättade håret ute i vattenpölen idag igen, unge....


Macke har varit ledig idag efter att ha jobbat hela helgen, jag tänkte han kunde lägga på sommardäck men han ville bara vara ledig idag muttrades det*suck*så jag for och simmade då på fm, det var skönt när jag kände mig lite trött.
Klara tänkte göra morgon kl 5, vilket jag inte ville då jag somnade vid kl 1.
Vi somnade om ´vid 6,15 iaf, och sov till 8,45.

Promenerade till öppnis sen efter lunch i finvädret, så det har blivit mkt motion idag.
Så jag borde somna gott ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback