Förkylt

var det här hemma, å HELA familjen är förkylda, tjejerna är mkt bättre nu eftersom Iza blev förkyld i fredags och Klar ai lördags, de har t.o.m varit på dagis idag.
Var lite ängslig för hur det skulle gå för Klara när hon varit borta några dar så här efter inskolningen, men det hade gått jättebra, skönt!


Marcus blev hemskickad från jobbet idag för at than var så himla snuvig, å igår var jag eg för risig för att jobba, men med lite Magnecyl och en vilja av stål så:)
Egentligen ska jag inte laga mat till andra kanske när jag är förkyld, men jag får vara noga med att tvätta händerna.
Jag trivs med att jobba nu, lite rörigt där så man blir trött i huvet.

Tänk på fredag är det 1 September, det betyder att det är höst då, men det känns int esom det(förutom på morgon och sent på kvällen) för vi har  3/4 byxor på jobbet, och idag var deet jättevarmt, helt otroligt, maN n får njuta så länge det varar.
För igår blev man nästan paff då det regnade hela dagen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback