Kaos på kvällarna

Det är kaos igen (el eg har det väl varit så hela somamren)
Iza är helt hysterisk om nån annan än mamma drar för persienn & gardin och slår på sagoband.
Blir såå less, tidigare har jag gjort det bara för att slippa skrik, men det blir ju värre i längden..
Så igår fick faktiskt Macke läsa för henne, först gastade hon så hela hon skakade, hon är lite rivig våran
 4- åring.
Förut har vio läst&nattat varannan kväll, men i sommar har det blivit jag som gjort allt, på gott och ont.
Känner att jag kvävs om hon ska vara så himla beroende av mig, Klara är oxå lite mammig nu, å om en vecka är det dags för dagis inskolning!!!!

Så nu måste vi vara lite hårda med Iza för att få ordning på kvällarna, och nästa vecka är det dags att vända om dygnet lite, vi sover ju till 9 på dagarna, och ungarna är isäng runt kl 22, men vi har semester än säger vi, iaf medans morbror Jimmy är här, han far hem på tors kväll.

Varmt i dag, igår var det Björknäsbadet som gällde, men idag blir det en sväng till LUleå, måste kolla lite presenter åt folk och shoppa lite dagiskläder kanske.
Ska hälsa på en sväng hos pappa och Inga-britt så Jimmy hinne rträffa de innan han åker hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback