Lördag 26/8

Så var det lördag idag, å Macke jobbar kväll:(
Sovmorgon tog vi idag till kl 8.45, iofs har vi ju sovit till halv 9 nästan hela sommaren, men nu är de tju andra tider när de börjat dagis å jag börjar jobba på måndag:)
Dessutom var jag så himla slut igår kväll, det har varit nåt varje dag den här veckan ju(AMS, kommunen, jobb, städa mm) jag har fått mer gjort den här veckan än vad jag fått under hela sommaren ju:)

Bråkar med nya datorn oxå, jag har ju Mackes gamla dator nu, och jag saknar min gamla:)
Alltforforaldrar.se funkar inte riktigt, får inte upp snacken blir tokig, kan bara se de 100 senaste inläggen (och det är alla snack, kommer inte åt "mina" snack, morr)

Tog en prommis upp på stan idag å hälsade på gammor(min farmor)& hennes "gubbe" Kaj, fikade där, Iza var nog prppad när vi gick därifrån.
Fyndade en bh på Lindex för 29:-!!!!!Köpte en _exakt_ likadan tidigare i veckan för 129:-.....

När vi kom hem luktade det illa, det har luktat mysko hemma flera dar, trodde först det var hallmattan eller från kylen, men ajg har ju torkat ur kylen.
Det luktar sopor, eller gammal mjölkkartong, men allt sånt är borta, blir tokig, har skurat å haft mig men det äckliga lukten är kvar, börjar tro att det är nåt elände bakom kylen...

Lyckades pajja ett fat  med vinbär i dag, och minuten efter kollar jag på smulpajen i ugnen och ser att glasformen spruckit, den tålde visst inte ugnsvärme, suck!!!

Det går bra vissa dar:)
Är fullproppad med glass och godis nu, sitter och slösurfar medans ungarna härjar av sig innan det är läggdags(Klara sov sen middag, så det är fullt ös på lillan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback