Rackel

Det känns som att vi bara har rackelprylar här hemma.(Billig skit kanske?)
Men tycker så mkt går sönder hit och dit å det ska lagas å ändå blir det bara pannkaka.

Vi har 2 byråer  hemma 1 i hallen upp å en nera, och båda har gått sönder i lådorna(Kan bero på att Iza lastar rätt fullt) har försökt skruva  ihop men, ja det håller tills vi köpt en ny, å vi får väl satsa på nån ordentligare byrå än nån 300 kr från Jysk.

Cykelpumpen funkar inte heller, så Iza kan inte cykla idag då jag inte kunde pumpa hennes däck.
Och på min cykel saknas kedjeskydd så jag slet sönder byxorna idag *morr*

Och en sista klagan, jag har ont i ryggen sen jag plockade blåbär igår.
Men det blev iaf goda muffins av det!
Nu vaknade visst Klara efter att ha sovit, hon blir trött av dagis nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback