Längsen jag skrev nu

Men jag har haft fullt upp på jobbet eftersom vi har flyttat .
Så förra veckan jobbade jag heltid, vi packade som galningar.

Naturligtvis blev ungarna sjuka förra veckan, Iza var alldeles förkyld å lite febrig och Klara har varit febrig sen tisdag förra veckan, och har fortfarande feber, men det finns inget att göra, bra vara hemma å låta henne vila.
Macke har jobbat en del natt oxå, och jag stressade så mkt förra veckan så jag trodde aldrig jag skulle hinna julpynta, men då var jag hemma med sjuka ungar i fredags och passade på att göra julfint i köket och baka lussekatter med de, synd bara att jag vaknade med värsta fökylningen som är ännu värre nu*suck*


lusse

Efter Idol i fredags(grattis förresten till Markus, han var skitbra, men Erik var oxå bra:) s¨å kom Klar aupp å hade 40.3° i feber.
Lördag var hon feberfri så jag och tjejerna for till storheden och handlade mat, julpynt och några klappar.
Hem å packa upp, väcka Macke som sov efter ha jobbat natt, byta om, och fara till farmor på julmat, och uppvakta henne på 73 årsdagen.
God mat och god dryck, drack både vinglögg och vanligt vin, så min pappa skjutsade hem oss på kvällen.

Men när jag skulle hämta våran bil på söndag kväll gick den inte igång, batteriet var urladdat tydligen, vet inte om farsan lämnat på nån lampa inne i bilen eller vad?
Men min snälla morbror kom och startade upp bilen åt mig*tusen tack*

Lagomt less var jag, eftersom jag var så himla trött i går (söndag)
Men det är nästan färdig julpyntat här, sparar lite på några tomtar, det blir nästan  _för_ mkt annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback