Lucia -firande

Idag var det tjuvstart med luciafirande på Klaras dagis, en söt liten snorig tärna var hon:)
Efteråt var det Risgrynsgröt och skinksmörgås, och kaffe+saffranskaka, mkt trevligt, satt med en gammal kollega till mig som har barn på samma avd som Klara går på, så det blev en trevlig pratstund oxå:)

KLara var trött ivkäll eftersom det var första dagen på dagis efter hennes långvarig feber och förkylning, så hon slumrade till i vagnen när vi gick hem.
Vi var tvugna att promenera för bilen krånglar, det går int eatt få upp dörrrarna framtill, ja passagerar dörren saknar ju fortfarande handtag, så jag fick klättra från bakssätet för att sätta mig bakom ratten idag*suck*
Så det blev promenad i kväll!


söt

Sockersöt eller vad??Hon ser nästan exakt ut som Iza gjorde som tärna vid samma ålder.


tärna

Lillan söker mig i folkmassan, men hittar mig inte.
Lite rörigt bland alla barn och de sjöng inte såå mkt, men söta var de:)

Kommentarer
Postat av: Åse

Vilken söt liten tärna! Grabbarna har sitt luciafirande för oss den 13e, det ska bli intressant hur Alfred beter sig då alla föräldrarna är där och tittar på oxå. :-) I helgen ska måste jag köpa ny tomtedräkt till Melker och så får vi hoppas att jag hittar Melkers gamla "avlagda" till Alfred. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback