Tomtenissa och sjuk Klara

Som bekant var det ju lucia i onsdags, och som jag har bakat lussekatter, erbjöd mig ju på jobbet att baka till 2 avd, så jag har gjor töver 100 lussekatter+i långpanna, har snart förätit mig på safrransbröd.
Men det var uppskattat iaf:)

Iza hade lussefirande kl 17 på kvällen, väldigt mkt folk var det.
Iza var en liten tomtenissa, så söt så, och sjöng högt och fint gjorde hon, det märks att de tränat, och att hon blivit så stor ju!
Det var jag och "gammor"(min farmor) som var och tittade på henne, på em ringde Kalras dagis å sa att hon hade 39 graders feber igen, och hon bara grinad ehemma, så Macke fick stanna hemma me dhenne, och missade IZas lussefirande:(


tomte

Kommentarer
Postat av: Åsa

Saknar Boden så mycket när jag läser om lussefirande. Här har de inte råd att ha firande. Även om föräldrarna erbjuder sig att betala, går det tydligen inte för sig. Nu efter nyår tvingas barnen gå 3 tim om dan 5 dar i veckan istf 5 tim 3 dar. Det blir nog så at jag får ha dem hemma.

2006-12-17 @ 18:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback