Fynd och friska barn

Nu är töserna äntligen friska, lite snoriga och så, och att Klara fortfarande skräämer ihjäl mig med sina affektkramper.
Igår var det strålande sol och jättehärligt(förutom blåsten), men jag blir trött i ögonen av denna sol.
Så vi promenerade till öppnis, så Iza fick leka lite, nästa vecka är det sportlovsstängt.

Gick igenom marknaden som är i stan.
Fyndade lite böcker, kok& barnböcker blev det som vanligt:)
Har fyndat skor oxå inneskor och walkingskor, och ett par vinterkängor åt Iza , betalade 512:-, ord pris
1450:-, så jag är helnöjd.Törs knappt gå in¨på affärer längre, jag blir helt salig av all rea, tycker jag handlar grejjer hela tiden:)

I helgen ska vi försöka måla färdigt i trappen, men villpassa på att vara ute när det är fint väder oxå.
Det blir väl en runda på marknaden i morrn oxå, måste städa av, man ser ju all dynga av denna eländiga vårsol.
JA vi får se vad som hinns med!

Just ja, Melodifestivalen är det ju ikväll, och Os-final i hockeyn i morrn.
Kul att det händer nåt på helgen för en gångs skull!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback