Lördag igen

Lite seg idag, Klara var vaken mellan kl 5-7 å låg och pratade och snuttade om vartannat, vet inte vad det var med henne, vi somnade tillslut om till kl8,45.
Behövdes då jag somnade efter kl 2 i natt....

Jag tycker att veckorna går så fort så vips, är det lördag igen.
Vi gör ju aldrig nåt tillsammans på helgen, det blir mest att städas,ev handla och äta nåt gott.

Idag fyller min mormor år iaf, så det blir en promenad till Midgårdarna(hon bor på äldreboende)
IZa är nästan frisk nu, lite snorig, så jag får se om hon får följa med....
Kyligt igen*suck*
Tycker alltid att det är kallt på helgerna , men snart är väl värsta kylan över.
Ska dammsuga av nere , jag fattar inte hur det kan bli skräpigt så fort.

I kväll är det Melodifestivalen, då ska Iza dansa.
Hade tänkat dippa gurkstavar och sånt, men betalat inte 44kr/kg för gurka, aldrig!!
Det är ju dyrare än kött nästan, och bara vatten i gurka.
Antingen blir det morötter, eller popcorn, goda vindruvor har vi att frossa i oxå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback