Mera gnäll


Jag tycker mest jag gnäller här i min blogg, men det får ni har överseende med :)
Det blev en tredje rolig natt, efter att ha slumrat tilloch sovit lite över en timme stänger jag av tvn och tar av glasögonen och ska just somna om, så, pling...vaknar lillan till liv(snart får hon flytta in i eget rum ..)
och hon gnäller och ammas och gnäller och skriker.
Jag tnker det är inte sant med en till vakennatt, jag som behövde sova , efter att ha fått max 5 h sömn nu 2 nätter på rad.

Men då är lillan kokhet, har 39.4° feber, fick i henne lite panodil, men bara hälften då hon fick kväljningar av den.
Efter 2 h somnade vi om..
Nu känner man sig lite urlakad efter 4-5 h sömn, men Klara hade bara 37.7° i feber på morron.

Det känns som att de avlöser varann  nu töserna, , så typiskt att det har varit  massa kalasande mit i allt, och ikväll firar vi min pappa som blir 50 år till helgen.
Tur att M är ledig idag, så jag kan fara själv å fixa det sista till presenten.

Sen hoppas jag att kommande natt blir en bra natt, och att tjejerna blir av med förkylningen, det är så jobbigt för båda....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback