Pengarna flyger

fort iväg känns det som.
Trots att M fick ut lite mer än vanligt så försvinner pengarna(fast har man en elräkning på2100:- för endast 1 mån så) dessutom har bredb.bolaget dragit nån extra avgift, 370:- mindre där..
Har shoppat lite smått och gott på rea nu oxå, men inget direkt onödigt, och knappt nåt till mig själv, jo en tröja för 29:- på Ica Maxi, haha!!
Var hos tandläkaren idag å lagade 2 hål, 1540:- gick det loss på-men då vart det att nalla från sparkontot.


Lillan har varit febrig både igår och idag, ´hon vill gärna vara i famnen och är lite klängigare.
Hela 10 mån blev hon igår, och farfar och farbror Simon fyllde ju år.
Så vi var på kalas hos farfar, Iza fick en hel låda med godis, och tryckte i sig fika, godis och cola(tyvärr snaskade jag och M på rätt mkt oxå)
Så vi mådde nästan illa på vägen hem, spec då vi varit lite risiga i magen)

Jagade runt halva stan efter tyg/vaxduk till att klä om stolarna till vår nya köksgrupp, hittade äntligen vaxduk i beige "linnelook" på Åhlens, är inte 100% nöjd, men det får duga.
Då var nästa historia att hitta stift till häftpistolen, sprang på stan idag igen på jakt, men utan framgång:(
Suck!!Vill få stolarna gjorda så vi kan sätta in de i köket , för nu har det nya ockuperat v-rummet sen förra torsdan, det går ju inte att röra sig, och jag blir bara irriterad av röran.

Idag hälsade vi på "gammor" en stund på em, och när vi skulle hem fick Iza ett sjuhelsikes utbrott så hon nästan skrämde slag på gammor, jag känner att jag tappar nästan kontrollen när hon får sina "utbrottsanfall".
I kväll har hon "skött" sig, bara pladdrat på.

I morrn är det BVC för lilljäntan, och Macke ska jobba(även fm lör+sön)
Skönt, för jag tror snart ändan hans växer fast i datastolen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback