Storhandling

blev det idag.
Efter att ha bäddat rent i sängen och hängt&vikt tvätt drog jag och Iza iväg till Storheden.
Vi var borta 4 h, , var ute efter en spegel till hallen, men hittade ingen...börjar känna mig desperat efter en spegel.
Nåja, fyndade skor igen till mig, svarta stövlar för 100:-, har kostat 500:-.
Handlade mat på Willys, men jag börjar var alite less på den affärn, det är alltid massa saker som är slut, och på senaste tiden ahr det blivit att handla alla bas/torrvaror där, och så kött och sånt på Coop.

Nu är då allt instuvat i kyl&frys, så nu har vi mat ett tag, skönt när det finns lite att välja på!
Iza var helt slut och somnade i bilen hem, nu sitter hon och ritar med sina nya tuschpennor.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Mio har snygga speglar.

2006-02-28 @ 07:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback