Trött

är jag ikväll.
Känns nästan som förut när man jobbade, då vart jag så himla trött på fradgaskvällarna och la mig tidigare än under veckan.

Men nu har ju IZa varit sjuk(är mkt bättre nu) och vaknat några ggr inatt, + att Klara vaknat några gånger.

Packade ner Kalra i vagnen och trotsdade snöfallet och traskade in till stan idag för att göra lite ärenden, Iza låg hemma och vilade, M var "ledig".
Ganska skönt att gå med "lillvagnen" , men jag så fort så jag har ont i vaderna ikväll.
Var och fikade hos min farmor och gud så skönt det var att få fika i lugn och ro utan en tjattrande och rastlös 3-åring.
Ok att Klara kryper iväg hit och dit och reser sig mot allt, men hon tjatar ju inte som storasyster gör.
Tyvärr blev det ju att jag okynnesfikade en del, det vart lite mkt pepparkakor och digestive.
Försöker ju att inte få i mig så mkt sötsaker då jag tror mitt humör påverkas en del av det.



Här kommer en ny bild på trollungarna

sötisar



Klara som hamnat i "buren" igår kväll, efter att ha hällt ut ett glas äppeljuice på sängen&golvet.
Snabb som rackarns är hon....men här vet jag vars jag har hon iaf:)
bur






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback