En vecka har gått

Sen jag sist skrev, kylan har släppt för längesen, skönt.
Det verkar har lossnat lit emed jobb för Marcus nu, han har jobbat från torsdag tills idag.
Det känns bra, det som är jobbigt är att Iza kommer upp så många gånger på nätterna, så ingen blir ordentligt utsövd.
Vet inte om hon drömmer mardrömmar, är otrygg eller svartis på Klara, att det är därför hon vill komma till vår säng flera gånger/natt?!
Lite tomta har det varit när Marcus jobbat kväll, så lite nytta gör han nog här hemma även om jag tycke rhan är lat,fast det är lite bättre nu faktiskt.
Igår kväll fick töserna roa sig med att tömma skåpet med bunkar
sur

I söndags var vi och handla present till den blivande 30-åringen här i huset, och så köpte vi färg till att måla om data/lekrummet med.
Måste leja bort IZa bara så ska jag måla sen.
På söndagkväll blev det 7 års olycka.
Izas spegel ramlade ner på Klara, jag blev livrädd(Klara oxå) och trodde hon skurit sig och blödde och allt möjligt, men hon var helt oskadd, spegeln däremot var i tusen bitar:(
Så ungarna hamnade i spjälsängen medans jag plockade upp eländet
Hage


Idag har det blåst som bara den, värsta motionspasset att gå i snöblåst till öppnis, hua!!!
Och stackars, Klara(och Iza) det snöade på de i vagnen, så Klara vaknade, och har busat jättemkt på öppnis, annars sover hon mest.
Izas kompis Smilla har flyttat till en annan stad, så hon har lite trist nu på öppnis , tills hon "lärt" sig leka med andra.
Faktiskt så har vi(jag och IZa) knappt bråkat nåt på¨2dar, hon börjar vara sig själv igen, skönt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback