Fullt upp

har det varit ihelgen.
I lördags blev Iza hämtad av morfar och Inga-Britt.
Sen satte vi(jag) igång med att måla datarummet, puh vad jobbigt det var, nåja det gick ju bra men tog längre tid än jag trodde, och ont  i handen och armen hade jag.
Hade räknat fel så vi hade för lite färg till ommålningen på söndan, så farsan  fick fara å köpa.
Nu är det klart, och fint blev det, ljust och stort:)

Så det var bra att Iza var borta i helgen, för vårt nya köksbord och stolar har kommit oxå och står i v-rummet nyoljade, och så måste vi klä om stolsitsen, för det är beige tygdyna,mindre bra med småbarn i huset.
Har satt upp våran nya kökslampa oxå, det vart allt på en gång, så lite rörigt har det varit, så Klara har knappt kunnat krypa runt nere.
Och hon har börjat visa sitt rätta jag, hon är oxå en mammagris.
Hon har bara velat upp till mig på övervåningen när jag målat, ville inte va med pappa(ah, det är så stressande när man håller på med nåt och så hör man det där gnället)

Igår var jag och storhandlade mat+lite annat och brände pengar, köpte färg oxå till hallen nere som vi(jag) bestämt mig för att måla,fick ju mersmak:)
Jobbigt (men skönt) att vara å handla själv med Klara, Macke ides ju inte följa som vanligt, han vill ingenting förutom att spela "WoW" tror jag, det är ju så man får skämmas nästan.

Hämtade stortösen hos morfar sen, kramig å go var hon.
När vi kom hem på kvällen började jag få frossa och blev jätteillamående, och tillslut fick jag upp maginnehållet, kräktes  inget mer, men mådde illa halva natten och hade feber, så jag däckade isäng 22.30.
Har mått ok idag, lite lite illamåeeende och yr, jag hoppas bara Iza slipper det, men det är väl hennes tur i morrn, Macke mådde så här i helgen.
Så idag har  vi bara varit hemma, å jag har försökt städa upp lite, det har inte gått så fort..och så har vi krigat meed Iza, hon blir ju alltid på ett j*vla humör när hon varit borta, hon hjar gastat , skrikigt och sllagits idag, helt hysterisk har hon varit, och så har hon sina fix ideer om allt.Suck!

Jag hoppas morgondagen blir bättre, då ska vi till farfar som fyller år.


LillKlara står å hållerr i sin gå vagn- se bakom, tapeterna är blå
står


och efter beige/ljusgul.
Ska sätta andra gardiner sen, en vägg är lite flammig men det syns mest i solljuset:)
nymålat



Åsså tokfian med stortänderna:)
tokfia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback