Körde i diket idag

JApp, hamnade i diket idag och satt verkligen fast i snön.
Fick sladd på på bilen och snön högg riktigt tag i bilen , och så vips satt vi fast.
Det var bara jag och Iza i bilen.
Våra snälla grannar Maria och Björn kom och hjälpte mig, eller skjutsade hem mig, och hämtade MArcus, och de lyckades dra upp kärran med en lastbil.
Det gick ju bra till slut, å varken vi eller bilen blev skadade.
JAg är överraskad över hur många som stannade efter vägen för att fråga om jag behöde hjälp, ca 10 bilar stannade, fick låna mobilen av en snäll kvinna:)

Får se hur länge jag får höra det här nu,,,i fjol pajade jag en stolpe i vår carport, och det fick jag höra ett tag.....

Kallt är det oxå-23.5°, börjar vara less på kylan nu, vill inte låta Klara sova ute.
Men det var ett helsike att få henne att vila middag idag inne.
Så det blir mest innelek, med prinsess utstyrsel:)
prinsessor

HAr ju haft besök i helgen av Sorsele-borna(dvs farmor, Ola och Gustav)
Men nu är det bara vi igen, och IZa börjar lugna sig efter att ha varit fruktansvärt skrikig och trostsig förra veckan.

Ska försöka ta oss till Öppna förskolan i morrn så hon får stimuleras!

VAr ju till badhuset i söndags, Iza plaskade på, och Klara tyckte det var kul, hon kom på att man kunde ju dricka vatten och plaska.
Tyvärrr är båda töserna lite känsliga i hyn mot kloret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback