Kul med rea!!!

Har fyndat på rean så här mot slutaet av januari.
Trotsade kylan igår och promenerade till öppnis igår, efteråt gick vi en sväng på stan, fyndade på lindex 2 tröjor för 69:-, 1 mössa 9:-, och ett par handskar 9 :-(allt till Iza som vanligt:-)
Känner mig helnöjd, Marcus jobbade kväll så vi hade tid att strosa omkring i affärer.

Idag köpte jag lampor på ½ priset 1 fönsterlampa med räfflat glas, 70 :-, och en takplafond, vit frostat glas med vita blommor, 195:-, helt ok!!!
Hann med en sväng i simhallen oxå, jag "smet" iväg själv när Klara ändå sov, och Iza var ute å lekte med grannen i snöovädret.

I kväll har vi gjort hembakt pizza, men min del blev utan ost ju, pga Klaras allergi(jag ammar henne ffa)
den vart ok, men, pizza utan ost är ingen pizza.

Iza har varit jättemysig idag faktiskt, lite tjattrig å så, men mysig.

Nu har Macke farit på krogen med sin kompis Krille, helt ok för mig, han fyllde ju ändå år i torsdags, å de har som "standard" att gå ut på lokal rrunt hans födelsedag.
När vi bodde i stan när Iza var lite var det krogen jämt å ständigt tyckte jag, men nu när vi bor utanför stan blir det krogen typ var tredje månad, skönt tycker jag.

Nåja, bara han kommer hem i någorklunda tid och med jackan (som  han ofta glömmer!?)
Jag har faktiskt druckit några glas rödvin ikväll, gott var det.
Chips har jag oxå ätit och så slank det  ner lite mörk choklad, jag som försöker tänka på vad jág äter, men lördagar måste man väl få unna sig lite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback