Smörgåstårtan till 30 års-kalaset

Så här såg den ut.
Smörgåstårta

Den såg rätt smarrig ut, och det var ingen som klagad eheller(kanske ngt torr underst då jag bakade brödet själv oxå)
Kunde inte smaka av den då det är massa ägg och mjölkprodukter i, amma rju Klara än.
Blev nästan liten sugen på att börja jobba igen då jag stod och grejjade med Smörgåstårtan.
Men jag ska vara föräldraledig till aug har vi bestämt, men jag skulle gärna vilja jobba nån gång på Restaurang Oscar, där vars jag jobbat extra i många år.

Marcus var ju ut på lördag kväll, gissa vem som kom hem strax efter 4 på morron, ganska knöl, _utan_ jacka, utan bankomatkort, och utan taxipengar(fick rota fram en hundring  ur min gömma)*suck*
Det är tur att det inte händer så ofta nu förtiden.
Han klarar ju uppenbarligen inte av att gå ut på krogen längre, jag ser då inget nöje i det.
Men jackan får han då banne mig hämta ut själv.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback