Internet igen!

HAr varit utan både internet och telefon sen fredag 7/7, då åskan slog sönder modemet(har internet& telefon hos Bredbandsbolaget)
Så igår fick vi äntligen nytt modem, naturligtvis var jag så dum så jag sa att vi öppnat modemet och då kostar det 500:-, grr...

HAr varit i Alhamn(mellan Luleå & Piteå) i pappas& Inga-Britts sommarstuga, de var oxå där.
Vi har haft det avkopplnade, och lugnt och skönt.
Trist att det blåst så kallt så det har inte blivit mkt solande och badande, mest slappande och ätande, och lite vin:)
Men tidigt på söndag morgon blev Inga.Britt tvungen att fara iväg till Göteborg.
Hon är personlig assistent och brukaren står i kö för ny njure, och så ringde de från Gbg och hade en njure åt han där, så det blev snabba ryck:)

Jag och tjejerna stannade i stugan till mån och hjälpte farsan att städa, för han for till Gbg på kvällen.

Nu är vi hemma till tors kväll, och då drar vi till farmor i Sorsele, så Iza får leka av sig med kompisarna nu nån dag, det kan behövas, hon har blivit så tjorvig igen, och lyssnar inte alls hon tjatar, jag tjatar, hon är arg och skrikig, jag blir arg och skrikig,, suck, får nog öka min dos med rosenrot....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback