Sommar och lite vid datorn

Nu på sommaren är man inte inne så mkt, det märks ffa på datortiden+att det lätt förfaller hemma, det blir stökigt fort, det blir sandigt& gräsigt, kläder rivs ut, grejjer slafsas ihop för att komma ut till stranden fort nog..
Men det är härlig tmed sommar.
Macke jobbar i natt, och då har jag lite svårt att ta mig isäng ju:) Har stekt massa småplättar åt Iza, perfekt att ha med på stranden.
I morgon ska vi till Björknäsbadet(tempererat) och bada med en kompis och hennes 16 mån kille.
Det blir nog toppen, Klara älskar ju att plaska, och Iza då, så länge hon är på det grunda.

Eftersom Iza alltid sliter av sig baddräkten investerade vi i badtrosor idag,då slipper hon få så mkt  sand i rumpan.
Dålig bild, men kolla in brunungen:)

brun

Klara är oxå ganska mörk i hyn, här är hon på promenad, hon stapplar fram mer och mer...
Och i kväll sövde jag henne _utan_ tisse, men hon skrek i 35 min,,,får se hur natten blir då, men ska försöka att inte ge henne tissen när hon ska somna på kvällarna....fortsättning följer på amningsavslut/nedtrappning
promenad


Kommentarer
Postat av: sofia

men shit va bruna tjejerna är..
Hoppas ni har det bra
Kram Sofia

2006-07-12 @ 23:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback