Vilken helg

Som sagt har det varit öltält toch tivoli här i stan i helgen.
Jobbade fredagkväll , men på lördan var vi ut.
Min farmor kom hit för att passa ungarna när vi var borta, men vi hann ju söva de, eftersom vi gick vid 22-tiden.

Marcus bröder var oxå här, +en kompis till han.
Så jag var ensam tjej i sällskapet... kul hade vi , men det blev alldeles för mkt dricka för oss alla, vet inte om det var det ljuva sommakvällen eller vad men ja lite för fulla blev jag(vi).
Så det var inte roligt att vakna upp på söndag morgon, hade lite minnesluckor över vad som sagts och gjorts....lika bra det kanske...vet knappt vilka vi träffade.
 Ja det märks att man är ute och festar sällan nu....
Varmt var det oxå...hu...men det var ju självförvållat:/

Iza fick följa med grannen ner på stranden, och vid 13.30 ryckte jag upp mig och gick ner dit för att ta ett svalkande dopp, det behövdes...

Den här dagen har oxå tillbringats på stranden, IZa är riktigt brun om armarna och jag är oxå rätt brun, men vi får färg ganska lätt.
Badat har vi oxå gjort, Kalra tyckte det var s´kitroligt, hon sprattlade och skrattade.

Lite svalare luft har kommit nu, å det är bara skönt för det är grymt varmt i vårt sovrum.
I morrn måste vi bara fara och storhandla mat+lite annat, ska försöka komma iväg i tid så vi hinner sola och bada en sväng på e.m.
Nu har jag massa tvätt att packa in, det förfaller lite inne nu när det är sommar och varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback