3 år av oändlig sorg och saknad

Idag 18/6 är det hela 3 år sen mamma somnade in.
Hon dog i sömnen, hon orkade inte mer, orkade inte kämpa , orkade inte andas,,,,,men jag vet att hon kämpade in i det sista,,,,,,,,,sorgligt bara att hon dog på sjukhuset utan nån vid sin sida,det kändes hårt...men hon slapp iaf plågas mer, och jag vet att hon har det bra där uppe och vakar över oss, över sina små barnbarn.

Det känns ändå hyfsat bra idag, det beror på hur mkt jag tänker och känner efter.
Vi ska till graven sen och tända ett ljus, var och planterade blommor förra helgen, så nu tänder vi bara ett ljus för dig mamma.
Saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Egentligen är väl kommentarer överflödiga, men du ska veta att jag tänker på dig idag. Kan ju inte förstå hur det känns, men försöker iaf.

2006-06-18 @ 20:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback