4- årskalas

Idag har det varit kalas, då stora tjejjen Izabelle fyllde 4 år(och lillasyster Klara blev 14 mån idag)
Iza har varit så förväntansfull inför sin födelsedag, och hon önskade sig mkt paket, och hon skulle säga varsågoda vid fikat, och det var ju hennes dag!!!

Några kompisar till henne var och fikade på em, Iza och grannpojken Sebbe bråkade som vanligt, men lugnade sig efter en stund, fina presenter fick hon av kompisarna, efter de fått varsin liten godispåse var de ute och lekte, det är så skönt att kunna släppa ut ungarna bara.
Å jag har fått hålla bebis en pojke på 1 mån, så liten och söt, men, jag är inte det minsta sugen.

Efter vi snabbt snört i oss lite middag kom delar av släkten och uppvaktade damen, morfar& i-B skulle till Sthlm idag, så de firar henne sen, men de kunde ha ringt och grattat henne iaf.....

Ja hon har fått massa fina presenter, hon har knappt haft tid att titta/leka med de, hon har mest velat cykla ute( i sin nya hjälm) med grannflickan.
Och tack till morbror Jimmys för presentkortet, och tack till Sorsele-borna för slanten!

Roligt men lite jobbigt att fylla 4 år:)



Morgon- en klänning till födelsedagen har hon fått och en ryggsäck med "My little pony"( helst ville hon ha med prinsessor på , men denna dög väl)
Morgon


På beställning av 4-åringen så fixade jag ihop en barbietårta, och den vart ju OK fast det var grädde isf marsipan!
tårta


Här sjungs det "Ja må hon leva"
söt

Den nya blommiga hjälmen ska invigas:)
hjälm


Så har vi sjungit , och hon har fått blåsa ut ljusen för  andra gången idag!
Här försöker (min) morbror Urban luska ut vad hon önskat sig för nåt!
ljus

Kommentarer
Postat av: Lene

Vilken fin tårta du gjort! Jag är imponerad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback