Hujja vad tiden går fort

när man jobbar, veckan flyger ju iväg, på gott och ont.
Eftersom jag slutar kl 17 så är jag hemma närmare 17.30 och då är det bara att sätta sig vid matbordet, för då är ju ungarna hungriga och Marcus har oftast maten klar.)  (känns lite underligt med omvända roller:)

Det går bra här hemma på dagarna , Klara gör inte mkt väsen av sig, men när jag kommer hem, då flinar hon och sen ska hon upp i famnen direkt och gärna ha lite tisse.
Några kvällar har hon velat tutta hur länge som helst, hon vill väl passa på när jag väl är hemma gumman.
Är faktiskt less på att amma nu speciellt kvälls/nattamningen som drar ut på tiden, vet bara inte hur vi ska göra för att sluta,,,men det får bli i slutet av nästa vecka när jag inte jobbar.


Som sagt jättekul(trots lite stressigt) att jobba, men ändå skönt att det bara är en kort period, för jag känner att kvällarna bara försvinner, för det blir ju dumt nog att jag går å plockar och städar när jag kommer hem.
Gruvar mig lite inför hösten med jobb å dagis å allt, men då jobbar jag inte lika länge på em.

Förkyld har jag blivit, men det är inte så konstigt då ungarna låg däckade förra veckan.
Det hinns inte med några promenader men jag cyklar iaf till jobbet så jag får lite luft(4km)
Nu sover då båda tjejjerna, och det är dammsuget nere och tvätten är vikt, det här är bästa stunden när det är tyst och allt är gjort och man kan slappa vid datorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback