Så var det helg

Ja så var det redan fredag, och jag har avverkat 3 jobbdar.
Visst har det varit lite jobbigt, men bara lite, det är framförallt i fötterna det känns efter en jobbdag och så blir man tung i huvet under stressiga luncher.
Men jag tycker det är ganska avkopplande att jobba, jag är mkt lugnare hemma , är inte lika irriterad på Iza bla.
Nu börjar de äntligen bli friska, Izas första feberfria dag och idag har hon lekt riktigt mkt.

Idag kom skattepengarna*tjoho* fast de åkte direkt in på sparkontot till framtida semester el säng el soffa:)
Dessutom löste jag ut bilen idagh, den har varit på verkstad sen onsdag morron!!(tur att jag har kunnat cykla till jobbet) 3025:- kostade bilrepet, och i April repades den för 2700kr, mkt pengar är det, men nu ska väl kärran gå säkert på vägarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback